Sunne muffins

matmuffins 15

Sunne muffins

By Jeanette Published: juni 11, 2017

  • Yield: 12 muffins
  • Prep: 20 mins
  • Cook: 35 mins
  • Ready In: 55 mins

Ingredients

Instructions

  1. Sett ovnen på 180 grader. Bananen burde være gul og moden. Du kan bruke hva du måtte ønske av bær, nøtter og frukt inni muffinsene og oppå. Forrige gang jeg lagde hadde jeg eplebiter i halvparten, og jordbær i resten. Denne gangen gikk jeg for blåbær og mandler.
  2. Start med å mose bananen med en gaffel og visp inn egget.
  3. Rør deretter inn resten av ingrediensene minus nøtter/bær/frukt.
  4. Spray muffinsformene med litt formfett.
  5. Fyll formen halvveis med røren, tilsett bær og mandler.
  6. Fyll deretter på med resten av røren. Legg bær og mandler på toppen.
  7. Settes midt i ovn i 35 minutter.
  8. Server til gjestene med kaffe.
  9. Disse kan også legges i matboksen. Eller pakk de med i tursekken, eller ta med på piknik.
  10. Bon appétit!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.